facebook :)


=takjwbdosa=

haii haii bloger sume , jgn lupe read ok , sbp aku  dahh renovate blog ni , HAHA ! renovate bagai an ! hehe , korg nga wat apa too ? mst nga pk-2 an cm mne na wat blog jd cantek cm gini ? rite ? HAHA ! *perasan :PP

ok lahh street at cite aww =
erm , egt lagi ta bufday aku ? mst lahh egt an 291093 ! hah ? bln lepas lahh an ? hha ? mse too aku turn town aww , ngn mber-2 aku , hehe , dari uma gerak kul 1 kodd , hha ? mse too jgak lahh aku na jumpe someone yg kenal at fb aku too , dye kate na bg aku barang , hha ? TERKEJOT jgak an ? bru knl at fb pato na bg aku hadiah :) lahaii , baik sgt lah awk nyy , time lom smpai banda lg dye asik tpn jea , dahh smapai mne ? dah gerak ke lom ? lahhai , byak kali kodd dye tepon , smpai rimas aww , grrr , ok time dah smpai banda pon aku txt lahh dye dahh smpai an ? pato dye kate dye at depan ? hha ? then aku g lahh at depan MCD yg slalu org-2 lepak too an ? hha ? aku nmpk kereta dye wne kuning too , aku pon terus urr malu-2 , hahah , then g at dye , dye bg kotak kecik jea ? then aku ckp lahh terima ksh , :)) malu gak time too , pato dye blarhh , aku ngk urr barang yg dye bg too , RANTAI aww , hihih , TERIMA KASIH aww awk , sya hargai sgt-2 :))

 saye simpan awk , awk swu simpan an ? ok , sye mntak maaf sebp ta bole pkai sbp ? ade lahh sebp to :))

suka ? LIKE JEA !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan