erm :((


=takjwbdosa=

erm , pas smbyang ni rase na update blog jea an , boring ni , nga un9 fb ni , ngk lahh wall aku yg lepas-2 ni , tbe-2 aku na update pasl t____t ni , ahaha , nak twu sape ? ta ya lahh , ta ptot pon bg twu , aku bg ngk gmbr jela


ok too ? nmpk ta ? hah ? lw ekot an hati nga geram jea an ? aku bg twu mak aku , pato mak aku ckp jgn layan , nanti gado plak , ok lahh ta layan pon , BE STRONG asti , yeahh yeahhh , pas mak ckp cm too aku senyum jea , heheh , ..

p/s : slah ke asti doa an cm too ? asti nak dye happy jea , ta na dye sakit hati taww :)) asti na dye dapat pmpuan lbh dri asti ni , asti ni jahat sgt ngn dye an , dy too terlalu baik ngn asti , asti dahh wat jahat at blkang dye , ASTI MINTAK MAAF sgt-2 :)) sbp too asti tggl an dye demi kebahagiaan dye , too jea :))



suka ? LIKE JEA !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan