aku suka makan kau :PP


=takjwbdosa=

weyhh , selom na azan nyy an , aku na story mory dory lory :)) MELEWEH :)) HAHA ! 
kau twu an aku nyy ta bole duudk diam ? bkn merayap aww , hha ? yg ta bole duduk diam nyy mulot aku , sik na makan jea , lw tade makanan at uma nyy , nanti aku membebel at mak aku , hehe , ok , mggu nyy asik hujan an ? tape lahh rahmat an :)) alhamdulillah <3 , sbp too lahh mulot aku bertmbh ta bole duduk diam , lw sejuk mst lapar an ? aku pon crik lahh makanan at uma nyy , lahaii , makanan pon tade , byak dahh hbs , heheh , pato g at dapor then aku bkak petiais , aku ngk ade buah yg aku suka sgt-2 , buah TIMUN , hahii ! sumpahh suka sangat at buah nyy , pato aku amk urr , aku makan :)) hehe , pato mak aku membebel at aku , adek nyy makn timun jea , tade makanan lain ke ? HAHA ! :(( tade lahh mak :PP



knyang dahh :PP , lw kau ta chye kau try lahh , mst kau na makan ni hari-2 , cm aku :))



suka ? LIKE JEA !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan