SAYANG SAYA LW TOL IKHLAS


=takjwbdosa=

erm , hari nyy happy sgt-2 lahh , sebab satu hari jalan ngn dye , sayang kau twu tak aku happy sgt-2 :DD
mule g TANJUNG BALAU , ok penat aku at ats motor , jauhh gile , ta pnah aku g nek moto , sekali nek moto aku rase cm na patah pon ada pinggang aku nihh , alhamdullilah smpai destinasi ngn selamat , hihi :DD pato crik tempat park , ok dahh siap sume , aku ngn dye n mber dye turun bawah , apa lagi mandi lahh , heee , aku takodd air doe , aku men at tepi-2 jea , dye tinggal aku at tepi sorg-2 , dye ngn mber dye g at tengah-2 , hha ? spe swu kau takod air :DD pato dye g at tempat aku and kite org pon nek ats semula , hihihi , pato dahh pnas blk , kite org turun laot balik , heheh , nyy best sgt-2 aku a an lupe an ;) dye bawak aku at tengah-2 aw , hee :DD pato dye dukong aku :DD aku sayang kau ahmad fadhli , <3
dahh penat mandi-2 , kite org pon tukar bju sume , errr , penat jgak :DD pato blk ..

sblm blk dye tnye na g mne lg ? aku pon ckp lahh , suke hati dye , then dye ckp na ngk wayang lagi tak ? aku pon onn jea , pato aku ngn dye g TODAYS MALL , ngk wayang , hehe , harhar , dah beli teket too , kite org pon makan sblm tggu wayang start , then dahh na msok time , aku ngn dye pon masok lahh movee , seblm msok movee lg , aku dahh menggigil , sejuk gile kodd , errr , pato dye hug aku , weeeeeeeeeee , bole tak jgn wat aku syang at kau ? HAHA ! tapi aku dahh mule sayang dye , cm mne ny ? time at dlm movee too , dye bisik-2 at telinga aku , dye ckp SAYANG , SAYANG BIY , err , aku pon senyum jea , hehe :)) aku pon sayang kau jgak :DD aku harap kau jage aku baik-2 lahh ok , ta an tgl an aku :((

SAYA DAHH MULA SAYANG AN AWAK , LW TOL AWAK SAYANG SAYA , SAYA HARAP AWAK TA AN KECEWA AN HATI SYA , I'M PROMISE TAK AN WAT AWAK KECEWA <3 <3

suka ? LIKE JEA !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan