nagiss :((

salam sume nyeee :))
harii ni sehat sikit dari semalam :))
awk awk sehat ta ? dahh lunch ? ke lom mandi cm aku ni ? :PP
ahahah ..

terusss pade cerita jela ok :)) (dari hari too aku biar an blog ni ngn tajuk jekk an , cerita tade , ok skg bru edit )

ahahha , APTB ! :PP ade aku kesa :))
hah ?/ mase too aku ngahh tidoo , kul 9.30 kodd , aku dengar adek aku yg kecik too nangis , sumpahh kacau aku tido jekk an , grrrrrrrrrrrr , sabar jela an , erm , patot lahh dye nangis , mak aku tade rupa nye , dye g kedaii , too lahh mak dahh tnye na ekot ke ta , kau CAKAP TA NA AN ? patoo kacaw aku tido jekk , hamekk KAU kne marahh ngn aku ! aku marahh bkn na diam , tmbahh memekak jekk , eeeeeeeeeeee ! sumpahh geramm , terpaksa g pujokk dye , patoo dye dahh senyap , aku plain lahh na basohh baju jekk *ecehh rajin gitoo <3
aku g blakang sorg-2 jekk , pato aku dengar bunyi seram , eeeeeeee , TAKODD !
aku pggl dakk kecik too teman an aku , nsb baik dye nakk an , lw ta , aku tarikk jekk dye g belakang , ahahha , garang taww aku ni !
aku basohh lahh sampai siap , dakk kecikk ni teman an aku , hehehe :))

OK . PENATT , bubyee :))

suka ? LIKE JEA !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan