apa-2 jea aku ni :PP



haii korg ? egt aku lg ta ? mst lahh egt an ? dahh name knl aku ? HAHA ! asl kau ketawe jgak ? aku wat lawak ke ? hihihihh , aku boring ni sbp too update blog jea skg keje aku , ahahah , korg nga wat apa ? dahh breakfirst ? dahhh shower ? dahh kemas uma lom ? brabok jea uma korg too , ahahah , kau ckp aku tipu ? cbe kau ngk betol-2 uma kau too , BERABUK TA ? lappy korg pon berabuk jea too , hehehe ! apa-2 jea aku ni an ? korg bosan ta ngn blog aku ni ? simple jea an ? shotbox bru jea wat baru , yg lame lpe ID plak , ahahah , bodoni ! apa yg aku ta lpe ? sume lpe , makan jea aku ta lpe aww , ahaaha , sbp too badan naik jea ni , senang hati kate an :PP

hah ? yg at luar sne too yg tertnye-2 asti pts ke ngn capital H ? hah ? mmg dahh putos pon , asti pon dahh lpe bpe lame pts , erm , ade kodd dlm sebulann , jgn lahh sebok swu asti cpl balik ngn dye ehh ? asti na sume org twu , yg asti ni ta lahh mngharap na ngn dye jea an ? asti pon perlu jgak perubahan , lw kite ditakdir an JODOH , suatu ari nanti kite berpaot kembali , ta gitoo ? *ecehh :PP

korg ade mst ade boyfie an ? boyfie korg cm mne ? ok ta ? mst baik an ? carring , setia , jujur ? an an an ? bgus aww dpt boyfie cm too , jgn dapat boyfie kaki KONG-2 plak , ta bestt aww cm too , ta bebas , bkn nya na bebas crik boyfie lain , ta an lahh na jalan ngn bestie na kene bg twu dye an ? BOSAN cpl cm too , heheheh :))

korg crik boyfie/gurlfie cm mne ? yg cantek ehh ? yg BELANJE ehh ? ke yg hensem ? HAHA ! suka hati korg lahh na crik yg mcm mne pon an , hak korg :)) na bg twu jea , wat apa crik gf/bf yg cantek/hensem BELANJE an ? ade kang korg pnye bf/gf kne amk ngn org lain , menangis ta belagu jwb nya :PP hehehe , crik lahh bf.gf yg senang dipandang , ta menarik perhatian org lain , ahahah :))

aku dahh melewehh plak ni an ? HAHA !


suka ? LIKE JEA !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan