♥ ♥ jam ♥ ♥

hah ? org islam an ? yeahh , terima kasih jwb salam aku td :)
na cite ni ? hihihi , aku rase dah lame ta update blog ni , dah penuhh abuk ni , sampah sarap pon banyak , penadd aku bersih an ! hahah , bersih an lah sgdd :P
na story pasal JAM , heheheh , aku ni minat at jam , lw bole at tangan ni na pakai byak jam , haaha , cm bangla jual jam plak an ? heee ,, dari aku sch rendah mak bpk aku selalu beli an aku jam tangan , tapi sayang ta lame lw pakai jam , ade yg hilang lahh , hbs bettry lah , yg kene rembat pon ade , ape lah jam murah pon na rembat ! gile ! penah time sch rendah darjah 5 kodd , bpk aku beli kan jam mahal lah jgak rm99 , jam CASIO , pehhh , hilang an ? sedih gile-2 bole , sampai bpk aku marah , end ta penah belikan sampai sch mnengah ,, huuu , sape amk too halal lahh , dah lame kodd ..
hah ? semalam mase aku dah nyenyak tido enset aku berbunyi , aku pon tersedar lah , aku pon ngk end ade MMS masok aku ngk PAKWE aku yg mms , aku bukak ngn mate yg sepet-2 too , aku ngk jam tangan yg aku mintak at dye too ,  ♥ ♥ , suke dol ! aku egt an kau ta beli an ?? rupe nye kau sayang aku ehh ? hahah , aku pon sayang kau lahh biyy ! pas aku ngk aku pon bace yg dye write too , berbunyi cm ni
"AYG NAK AN , BIYY DAH BELIKAN , BIYY TWU TADE NA CAKAP TA LAWA LAH APE LAH , AYG YG MINTAK , BIYY BELI AN JEK , NIY TANDE BIYY SAYANG AYG AWW "  ♥ ♥
hahahah , aku senyum jek time bace mct too , eeeeeeeeeeee , suke sgddd lah , too lah sape swu akak kau bg aku buku avon too , hah , lw ta , aku ta mintak jam tangan too , hihihihihih , , aku syang kau ketat-2 lah weyhh ! aku akan jage jam ni elok-2 ehh , ta bg berabuk sikit pon , lw bole ta ya pakai ! haah , *bektayaswu beli ....
aku akn jage jam ni cm kau jage hati aku aww aww  ♥ ♥ ,,,]
thanks biyy sebab ekot cakap ayg :)

suka ? LIKE JEA !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan