I DON'T LIKE AIR KATIRA

tgk too telor katak , cm too lah , bueeekkk !

aku benci air ni !
hahah , pelik sikit ni ? right ? mmg pon , aku ta suke air ni , ta sedap , eeeeeeeeee , mmg ta masok urr lw minum air ni , rase dye agk pelik ade biji-2 too , ishhh , cm ape urr , mcm telor katak an ? hahaha , tol ta tipu , ta sedap , aku twu korg suke air ni an ? korg minum bole masok ehh dgn biji-2 too ? lw aku minum comfom kua balik , sebb ade biji too , aku bayang an lw too telor katak , hahahah , bodo jek an . ag pon air ni manis na gile ! aku ta suke manis-2 , nanti tekak aku loya jek , hah ? dokter ckp lw minum manis-2 nanat KENCING MANIS ? hahahha , tol an ? korg ta blaja ke ? ishh , jgn minum manis-2 dri skg , elak an too segera :) tapi aku pelik ngn kakak aku , lw buke jek minum air too ? eeee , sengal jek !

suka ? LIKE JEA !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan